zobacz: przerywnik.pl autogielda.pl e.autogielda.pl
Piątek, 29 Marca 2024, Imieniny obchodzą: Wiktoryna, Cyryl, Eustachy
Ogłoszenia pochodzą z serwisu autogielda.pl: RENAULT TWINGO Alu15-Tempomat-Klima cena: 15 900,00 PLN, miejscowość: Jelenia Góra, data: 2024-03-28, ...szczegóły
GALERIA
NAPISZ DO ODJAZD-u
Napisz do nas - w każdej sprawie związanej z motoryzacją
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
NAJNOWSZE
Kto płaci najmniej za OC w grudniu 2017 r.? (21-12-2017)
Jeśli masz wolne 100.000 Euro i lubisz się ścigać, to auto dla Ciebie (20-12-2016)
Nowy Przedłużony Volkswagen Tiguan Allspace (20-12-2016)
Mitsubishi Outlander PHEV – hybrydowe auto dla przedsiębiorców dbających o ekologię (20-12-2016)
DOSTAWCZAK NA PRĄD Z PRZYZWOITYM ZASIĘGIEM? CZEMU NIE (16-12-2016)
Nowe RENAULT ZOE (13-12-2016)
Na podstawie mat. prasowego Renault Polska oprac. Jan Mak
W 1993 roku Renault zaskoczyło świat i zaprezentowało Twingo swój pierwszy pojazd z segmentu A. Wprowadzaniu na rynek tego niekonwencjonalnego, sympatycznego i odważnego modelu towarzyszyła zaskakująca kampania reklamowa. Pokazano w niej zupełnie nowy wymiar auta i zachęcano do nowego stylu życia, którego symbolem miał stać się właśnie ten wyjątkowy samochód.
W 2014 roku model Twingo wchodzi w jeszcze bardziej niesamowity wymiar. Renault tworzy Nowe Twingo - auto wyróżniające się zdecydowanie zmienioną architekturą, silnikiem umieszczonym z tyłu i nowoczesnym designem oraz wyposażone w 5 drzwi i wnętrze dające się sprytnie adaptować. Nowe Twingo, równie rewolucyjne jak jego starszy brat, symbolizuje wolność. Może jechać, gdzie tylko zechce, dzięki wyjątkowemu promieniowi skrętu, który zapewnia niespotykaną zwinność i w żaden sposób nie ogranicza kierowcy.
Kluczowym elementem kampanii jest ważny obszar grafiki, a mianowicie ilustracja. Taka koncepcja jest jednocześnie swoistym powrotem do źródeł powstania tego rewolucyjnego modelu. Olivier Kuntzel i Florence Deygas stworzyli rysunkową postać Twingo, którą umieścili na pierwszym planie mistrzowsko opowiedzianej animowanej historii. Nowe Twingo jest w niej poddawane różnorodnym wyzwaniom, mającym na celu sprawdzenie jego sprawności. Lekko i stylowo pokonuje przeszkody, prezentując przy tym pełną gamę nowych rozwiązań i funkcjonalności, w które go wyposażono. W tle zaś rozbrzmiewa muzyka Becka - zmysłowy i rytmiczny pop.
W tej graficznej opowieści Twingo jest bohaterem, który bez problemu pokonuje najróżniejsze przeszkody, przemieszczając się od kolorowej dziurki od klucza do naszyjnika z planet, kluczy między nogami budynku w kształcie słonia, bawi się z wężem-wstążką, wspina się po sznurowadłach trampek, błądzi w labiryncie z kropel wody, przemierza kręte uliczki miasteczka, a tym samym pozwala widzom przenosić się między dwoma odmiennymi światami: marzeń sennych i rzeczywistości.
W tej prowadzonej na wielką skalę kampanii zwinne Nowe Twingo występuje jako główny bohater dwuminutowego filmu głównego, trzech filmów specjalnych i około piętnastu zdjęć, a także postać prezentowana na nośnikach cyfrowych.
Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Nowe Renault Twingo pod hasłem NOWE RENAULT TWINGO - ZAWROTNIE ZWROTNE rozpocznie się w Polsce 6 września br. od niestandardowych działań, skierowanych do użytkowników urządzeń mobilnych: smartfonów i tabletów. Kampania obejmie również telewizję, internet, prasę lifestyle, kino, jak również akcje niestandardowe w galeriach handlowych na specjalnie przygotowanych stoiskach z udziałem konsultantek z drogerii Douglas.
Od 1 września zostaje uruchomiona strona dedykowana Nowemu Twingo, prezentująca wszystkie jego walory i zalety: www.nowe-twingo.renault.pl oraz sekcja wraz z konfiguratorem na www.renault.pl.
SZUKAJ
OGŁOSZENIA
Redakcja: raklama@autogielda.pl
Copyright © 2008 Autogielda - M. MAJSKI, J. STYRNA - SPÓŁKA JAWNA