zobacz: przerywnik.pl autogielda.pl e.autogielda.pl
Piątek, 19 Kwietnia 2024, Imieniny obchodzą: Adolf, Leon, Tymon
Ogłoszenia pochodzą z serwisu autogielda.pl: FORD MUSTANG coupe cena: 175 900,00 PLN, miejscowość: Wrocław, data: 2024-04-18, ...szczegóły
GALERIA
NAPISZ DO ODJAZD-u
Napisz do nas - w każdej sprawie związanej z motoryzacją
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
NAJNOWSZE
Kto płaci najmniej za OC w grudniu 2017 r.? (21-12-2017)
Jeśli masz wolne 100.000 Euro i lubisz się ścigać, to auto dla Ciebie (20-12-2016)
Nowy Przedłużony Volkswagen Tiguan Allspace (20-12-2016)
Mitsubishi Outlander PHEV – hybrydowe auto dla przedsiębiorców dbających o ekologię (20-12-2016)
DOSTAWCZAK NA PRĄD Z PRZYZWOITYM ZASIĘGIEM? CZEMU NIE (16-12-2016)
Nowe RENAULT ZOE (13-12-2016)
Na podstawie mat. prasowego Ford Motor Company oprac. Mariusz Majski
Ten nowy Mustang to pierwszy przedstawiciel tej serii modelowej, wprowadzany do sprzedaży w Europie po ponad 50 latach produkcji. Reputacja tego samochodu jako symbolu wolności i optymizmu, jego osiągi oraz status motoryzacyjnej legendy znane są nawet w tych częściach świata, w których Mustang nigdy nie był sprzedawany. Od momentu debiutu w 1964 roku sprzedano ponad 9 milionów egzemplarzy Mustanga. Teraz, ponad 50 lat od premiery jest to nowej generacji samochód, bardzo mocno zaawansowany technologicznie, ale wciąż nawiązujący do swojego dziedzictwa i nadal ujmuje swoim niepowtarzalnym charakterem.
To jeden z najbardziej oczekiwanych debiutów motoryzacyjnych w historii marki Ford.
Został on zbudowany od podstaw, bo tworząc projekt współczesnego Mustanga Ford nie mógł uznać żadnych kompromisów. Samochód wyróżnia się doskonałymi osiągami, świetnym wyglądem, znakomitym podwoziem i jakością wykonania, zachowując jednocześnie surowy charakter, który przez dziesięciolecia przyciągał miliony entuzjastów na całym świecie. Poznańska premiera będzie pierwszą okazją, by pokazać Mustanga szerokiej publiczności w Polsce.
Dwa nadwozia, dwa silniki
Ford Mustang oferowany będzie w dwóch wersjach nadwoziowych - Fastback i Convertible, oraz w dwóch wersjach silnikowych - 2.3 EcoBoost i 5.0 V8. Nowy silnik 2,3 l EcoBoost, zaprojektowany specjalnie dla tego modelu, wnosi do gamy jednostek napędowych Mustanga turbodoładowanie. W tym silniku Ford po raz pierwszy użył turbosprężarki âtwin-scrollâ o obniżonym momencie bezwładności, uzyskując szybszą reakcję silnika na otwarcie przepustnicy, przy obniżonym zużyciu paliwa i niższej emisji spalin. Ford wyszedł w ten sposób naprzeciw oczekiwaniom kierowców poszukujących dobrych osiągów, przy niskim zużyciu paliwa. Z mocą 317 KM i momentem obrotowym 434 Nm silnik 2.3 EcoBoost ma wszystko, czego potrzebuje serce prawdziwego Forda Mustanga.
Gama silników Forda Mustang nie może obyć się bez budzącej prawdziwe emocje jednostki V8. Widlasty, 5-litrowy ośmiocylindrowiec poddany został licznym modyfikacjom, dzięki którym jeszcze lepiej spisuje się na wysokich obrotach. Osiąga moc 421 KM i moment obrotowy o wartości 524 Nm.
Przekładnie i zawieszenie
Kierowcy, którzy wolą pozostawić autu zmianę biegów, ale nadal chcą przejmować kontrolę gdy tego zapragną, pewno docenią nowe łopatki zmiany biegów zamontowane przy kierownicy, należące do standardowego wyposażenia wersji z sześciostopniową, automatyczną przekładnią Select-Shift. Redukcja biegów powiązana z obrotami silnika odbywa się automatycznie. Z kolei nowa, manualna przekładnia firmy Getrag otrzymała precyzyjniejszy układ sterowania biegami, wymagający mniejszego zaangażowania ze strony kierowcy.
Ford Mustang otrzymał nowe zawieszenia z przodu i z tyłu. Rama pomocnicza umieszczona z przodu usztywnia przednią strukturę, przyczyniając się jednocześnie do obniżenia masy auta. Element ten tworzy również silną podstawę do uzyskania precyzyjnego prowadzenia kół, co poprawia właściwości jezdne i komfort podróżowania.
Nowa konstrukcja przednich kolumn MacPhersona umożliwiła zastosowanie większych i wydajniejszych hamulców. Wersje GT, zarówno z jednostką 2.3 EcoBoost jak i 5.0 V8 będą wyposażone w wyczynowy układ hamulcowy oferowany w Europie ze standardowymi obręczami aluminiowymi o średnicy 19 cali.
Z tyłu pracuje nowe, niezależne zawieszenie typu âintegral-linkâ, którego geometria, sprężyny, amortyzatory i tuleje zostały specjalnie zmodyfikowane i zestrojone pod kątem wysokich osiągów. Uwzględniono przy tym warunki drogowe charakterystyczne dla Europy, gdzie samochody poruszają się z dużymi prędkościami. Nowe aluminiowe tylne przeguby zmniejszają masę nieresorowaną, zapewniając wyższy komfort jazdy i lepsze prowadzenie.
Inteligentne technologie
Nowoczesne technologie zapewniają kierowcy Forda Mustanga precyzyjne informacje, pełną kontrolę nad samochodem oraz rozbudowane możliwości adaptacyjne. Podczas jazdy krętą boczną drogą lub po torze wyścigowym kierowca może użyć przełączników âDrive Modeâ umieszczonych na konsoli centralnej, aby dostosować siłę wspomagania układu kierowniczego, reakcje silnika i skrzyni biegów oraz ustawienia elektronicznego systemu stabilizacji toru jazdy do aktualnych warunków drogowych i stylu jazdy. Prowadzący tworzy w ten sposób idealnego Forda Mustanga w konkretnych warunkach jazdy.
Nowy Ford Mustang jest jednym z pierwszych modeli tej marki w Europie wyposażonym w system SYNC 2. Opracowany przez Forda zaawansowany system komunikacji obejmuje 8-calowy kolorowy ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości oraz zaawansowany system kontroli głosowej, zapewniający łatwiejsze sterowanie funkcjami systemu audio, nawigacji, klimatyzacji oraz kompatybilnych telefonów komórkowych.
Ile będzie kosztował?
Cena auta, w zależności od modelu, silnika i wybranego nadwozia kształtuje się w granicach od 148.400 do 195.400 złotych. Do tego trzeba doliczyć dodatkowe wyposażenie (jeśli ktoś sobie takowe zażyczy), na przykład:
- system nawigacji satelitarnej CD/SD z DAB+ i Ford SYNC 2 (HKCAB) - (5.100 lub 10.600 zł),
- czujniki parkowania z tyłu - (1.400 zł),
- autoalarm Thatcham, obwodowy i pojemnościowy - (1.500 zł)
- lakier metalizowany - (3000 zł) lub lakier specjalny - (5.400 zł)
- 19â obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 10-ramienny Premium, z wykończeniem âLuster Nickelâ, ogumienie 255/40/19 (D2VB3) lub 19â obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 10-ramienny Premium, z wykończeniem âLuster Nickelâ, ogumienie z przodu: 255/40/19, ogumienie z tyłu: 275/40/19 (D2GBU) - (1.700 zł)
- Recaro Ebony, tapicerka skórzana perforowana, ciemna, fotele sportowe RECARO, wstawki w drzwiach - ciemne, wnętrze jednolite ciemne - (7.700 zł)
- Lux, tapicerka skórzana perforowana, ciemna z unikalnymi przeszyciami i wstawkami, wstawki w drzwiach - ciemne, wnętrze jednolite ciemne - (10.600 zł).
SZUKAJ
OGŁOSZENIA
Redakcja: raklama@autogielda.pl
Copyright © 2008 Autogielda - M. MAJSKI, J. STYRNA - SPÓŁKA JAWNA