zobacz:  przerywnik.pl   autogielda.pl   e.autogielda.pl

Sobota, 20 Kwietnia 2024, Imieniny obchodzą: Agnieszka, Teodor, Czesław

ds

Ogłoszenia pochodzą z serwisu autogielda.pl: AUDI TT cena: 45 999,00 PLN, miejscowość: Piaseczno, data: 2024-04-20, ...szczegóły

NAPISZ DO ODJAZD-u

Napisz do nas - w każdej sprawie związanej z motoryzacją

reklama@autogielda.pl

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

Nowe Audi TT RS Coupé i nowe Audi TT RS Roadster - silniejsze niż kiedykolwiek


Audi TT RS Coupé i Audi TT RS Roadster

Brzmienie: typowe dla silnika pięciocylindrowego. Moc: olbrzymia - 294 kW (400 KM). Trakcja: niezawodna - dzięki napędowi na cztery koła quattro. Sportowa awangarda serii TT, nowe Audi TT RS, pojawi się na rynku ze znakiem Audi Sport. Cztery pierścienie zaprezentują CoupĂŠ i Roadstera na wystawie Beijing Motor Show 2016. Sprzedaż w Europie rozpocznie się jesienią tego roku.

Nowy, pięciocylindrowy silnik generuje moc 400 KM, czyli o 60 KM więcej niż jego poprzednik” - mówi dr inż. Stefan Knirsch, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego. „Ściśle współpracująca z napędem na cztery koła quattro jednostka napędowa daje wiele sportowej radości z jazdy, dbając przy tym o możliwie najlepszą trakcję. Podkreślić również trzeba, że w tym modelu, po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi, zamontowano tylne światła wykonane w technice Matrix OLED.“



Imponujące osiągi: nowy, pięciocylindrowy silnik



Sześć razy z rzędu, międzynarodowe jury złożone z dziennikarzy motoryzacyjnych uznało silnik 2.5 TFSI za „silnik roku“ - „engine of the year“. Teraz Audi ulepszyło tę pięciocylindrową jednostkę we wszystkich obszarach - stosując zasady lekkiej konstrukcji, redukując tarcie wewnętrzne i maksymalizując generowanie siły. Wynik: turbodoładowany silnik, z niezmienionej pojemności 2480 cm3, czerpie o dobre 17 procent więcej mocy. 294 kW (400 KM) - jest teraz mocniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Maksymalny moment obrotowy 480 Nm dostępny jest w przedziale od 1700 do 5850 obr./min. Zapewnia on doskonały ciąg, któremu towarzyszy charakterystyczne brzmienie. Audi TT RS CoupĂŠ od 0 do 100 km/h przyspiesza w 3,7 sekundy, a Roadster w 3,9 sekundy. To osiągi porównywalne z supersportowymi bolidami. Prędkość maksymalną producent ograniczył do 250 km/h, ale na życzenie podnieść ją można aż do 280 km/h.



Lepsza trakcja, dużo radości z jazdy: napęd quattro



Moc jednostki napędowej 2.5 TFSI przesyłana jest do stałego napędu na cztery koła quattro za pośrednictwem błyskawicznie przełączającej, siedmiostopniowej, automatycznej skrzyni biegów S tronic. Wielopłytkowe sprzęgło swobodnie rozdziela moc między osiami. Zapewnia to dobrą przyczepność i ogromną radość z jazdy. Selektywne sterowanie rozkładem momentu obrotowego między kołami sprawia, że samochód jest jeszcze bardziej zwrotny i bezpieczniejszy. Za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, kierowca może wpływać na pracę napędu na cztery koła quattro oraz innych podzespołów, takich jak: układ kierowniczy, automatyczna skrzynia biegów S tronic, charakterystyka pracy silnika i układu wydechowego. Audi drive select ma cztery tryby: comfort, auto, dynamic i individual.



Dynamika w czystej postaci: podwozie



Sportowemu podwoziu, Audi TT RS zawdzięcza nie tylko swoja niską wagę, ale również doskonałe prowadzenie. Bezpośrednio działający układ kierowniczy zapewnia dobre trzymanie się drogi i sprawia, że szybkie pokonywanie zakrętów to prawdziwa przyjemność. Za 19-calowymi felgami, a na życzenie za 20-calowymi felgami lekkiej konstrukcji przy osi przedniej, pracują wentylowane od wewnątrz, perforowane, stalowe tarcze hamulcowe. Opcjonalnie dostępne są lżejsze i wyjątkowo odporne na ścieranie tarcze ceramiczne wzmacniane włóknem węglowym. Przy osi tylnej zamontowano stalowe tarcze typu monoblok. Na życzenie, wraz z podwoziem sportowym RS, Audi oferuje adaptacyjne amortyzatory magnetic ride. W takim rozwiązaniu układ elektroniczny reguluje charakterystykę pracy amortyzatorów. Regulacja jest integralnym elementem systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive selekt



Nowość: światła tylne Matrix OLED



Opcjonalnie, po raz pierwszy w Audi produkcji seryjnej, dostępne są światła tylne wykonane w technice Matrix OLED(OLED - ang. organic light emitting diodes, czyli diody organiczne). Dają one wyjątkowo homogeniczne i kontrastowe światło. Można je bezstopniowo regulować, nie rzuca cienia i nie wymaga stosowania reflektorów. Dlatego właśnie diody organiczne w stylistyce 3D są wydajne, lekkie i atrakcyjne wizualnie. Każde światło tylne to cztery wyjątkowo wąskie jednostki, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz. Największa z nich nosi emblemat TT i logo Audi. Diodowe światła tylne i diodowe reflektory przednie, to w Audi TT RS standard. Alternatywnie, reflektory przednie zamówić można również jako inteligentnie sterowane jednostki diodowe Matrix.



Atletyczna i napięta: stylistyka zewnętrzna



Duże wloty powietrza, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, umocowany na stałe na pokrywie bagażnika spojler i dwie owalne końcówki rur wydechowych - nowe Audi TT RS CoupĂŠ i nowe Audi TT RS Roadster to ucieleśnienie potężnej mocy. Dynamiczną stylistykę podkreślają po bokach aerodynamicznie uformowane progi. Oba modele mają długość 4,19 m, szerokość 1,83 m i wysokość 1,34 m.



Inspirowany samochodem wyścigowym: kokpit



Koncepcja obsługi i wskaźników w nowym TT RS koncentruje się na potrzebach kierowcy. Wszystkie informacje są standardowo wyświetlane na 12,3-calowym monitorze cyfrowego kokpitu Audi virtual cockpit. Kierowca ma tu możliwość wyboru jednego z trzech widoków, w tym specjalnego widoku RS, w centrum którego znajduje się obrotomierz i m.in. informacje o ciśnieniu powietrza w oponach, momencie obrotowym i siłach bezwładności. Dodatkowo, Audi virtual cockpit może pokazać specjalny sygnał wizualny informujący o osiągnięciu granicznej ilości obrotów. Po raz pierwszy w gamie samochodów typu RS, skórzana kierownica sportowa RS z manetkami, posiada obok przycisków wielofunkcyjnych dwa przyciski satelitarne, z których jeden służy do uruchamiania samochodu, a drugi do sterowania systemem wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Dzięki takiemu rozwiązaniu, ręce osoby prowadzącej auto spoczywają cały czas na kierownicy. Wciśnięcie przycisku na konsoli środkowej steruje klapami w układzie wydechowym, przez co reguluje brzmienia silnika.



Najlepsza rozrywka: infotainment i Audi connect



W ofercie Audi dla modelu TT RS znajduje się również szereg najnowszych rozwiązań technicznych z dziedziny infotainment. Opcjonalnie zamówić można nawigację MMI Navigation plus z panelem dotykowym MMI touch z funkcją swobodnego wyszukiwania tekstowego i sterowania naturalnym językiem oraz moduł online Audi connect z punktem dostępu do internetu Wi-Fi Hotspot. Audi phone box umożliwia indukcyjne ładowanie telefonu komórkowego i sprzężenie go z anteną samochodową, co z kolei zapewnia zwiększony zasięg. Audi smartphone interface pozwala na wyświetlenie wybranych aplikacji komórkowych bezpośrednio na ekranie Audi virtual cockpit. Ukoronowaniem gamy systemów infotainment jest oferowany z myślą o najbardziej wybrednych miłośnikach muzyki sprzęt nagłaśniający Bang & Olufsen Sound System.

 

SZUKAJ

NASZE GAZETY

OGŁOSZENIA

cena: 74 900,00 PLN

data: 2024-04-20

cena: 59 900,00 PLN

data: 2024-04-20

cena: 124 900,00 PLN

data: 2024-04-20

cena: 89 900,00 PLN

data: 2024-04-20

cena: 79 900,00 PLN

data: 2024-04-20

cena: 61 900,00 PLN

data: 2024-04-20

cena: 67 900,00 PLN

data: 2024-04-20

cena: 149 000,00 PLN

data: 2024-04-20

cena: 67 900,00 PLN

data: 2024-04-20

cena: 64 900,00 PLN

data: 2024-04-20


 

NASZE SERWISY

Autogielda  Odjazd  M2 Planeta zwierząt  Erotyka

Redakcja: raklama@autogielda.pl

Copyright © 2008 Autogielda - M. MAJSKI, J. STYRNA - SPÓŁKA JAWNA