zobacz: przerywnik.pl autogielda.pl e.autogielda.pl
Poniedziałek, 28 Kwietnia 2025, Imieniny obchodzą: Waleria, Ludwik, Paweł
Ogłoszenia pochodzą z serwisu autogielda.pl: NISSAN JUKE cena: 28 999,00 PLN, miejscowość: Piaseczno, data: 2025-04-27, ...szczegóły
GALERIA
NAPISZ DO ODJAZD-u
Napisz do nas - w każdej sprawie związanej z motoryzacją
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
NAJNOWSZE
Kto płaci najmniej za OC w grudniu 2017 r.? (21-12-2017)
Jeśli masz wolne 100.000 Euro i lubisz się ścigać, to auto dla Ciebie (20-12-2016)
Nowy Przedłużony Volkswagen Tiguan Allspace (20-12-2016)
Mitsubishi Outlander PHEV – hybrydowe auto dla przedsiębiorców dbających o ekologię (20-12-2016)
DOSTAWCZAK NA PRĄD Z PRZYZWOITYM ZASIĘGIEM? CZEMU NIE (16-12-2016)
Nowe RENAULT ZOE (13-12-2016)
Używane
Lancia Delta miłośnikom motoryzacji kojarzy się głównie z mocną wersją Integrale, której zarówno wersja rajdowa jak i cywilna nie miała sobie równych pod względem osiągów. Na rynku dostępne były także inne zwykłe wersje
Na początku kilka słów wstępu. Modele Lancii z lat 80-tych i 90-tych nie były adresowane dla każdego. Nie chodziło tutaj o zasobność portfela, bo ceny Lancii nigdy nie szokowały, ale chodziło o duszę tych aut. Auta tego włoskiego producenta przeważnie kupowali ludzie, dla których wygląd samochodu,...więcej
Lancia Delta miłośnikom motoryzacji kojarzy się głównie z mocną wersją Integrale, której zarówno wersja rajdowa jak i cywilna nie miała sobie równych pod względem osiągów. Na rynku dostępne były także inne zwykłe wersje
Używane
Auta stają się coraz większe. Kiedyś umownie przyjęto, że klasa średnia to auta o długości ok. 4.5 m, klasa średnia wyższa rozpoczynała się od 4.7 do ok. 4.8 m, a samochody luksusowe nieznacznie przekraczały wartość 5 m
Dzisiejsze Audi A6 (4F2) liczy aż 4.91 m. To doskonałe i dopracowane auto klasy średniej wyższej, któremu dużo bliżej do nieco większego A8 niż do krótszego aż o 34 cm modelu A4. Mało wprawieni mogą nawet poprzez bardzo podobną atrapę chłodnicy pomylić A6 z luksusowym A8. Karoseria, mimo upływu już...więcej
Auta stają się coraz większe. Kiedyś umownie przyjęto, że klasa średnia to auta o długości ok. 4.5 m, klasa średnia wyższa rozpoczynała się od 4.7 do ok. 4.8 m, a samochody luksusowe nieznacznie przekraczały wartość 5 m
Używane
Niektórzy miłośnicy marki BMW twierdzą, że to jedno z ostatnich prawdziwych BMW. Chodzi tu o charakterystyczny układ przednich reflektorów, który w starszych egzemplarzach był wyraźnie zaakcentowany
Najważniejszym punktem w samochodach koncernu z Monachium jest silnik. Z uwagi na klasę samochodu seria 5 wyposażana była w większości w silniki sześciocylindrowe. Wyjątkiem był tutaj 1.8-litrowy czterocylindrowiec o mocy 115 KM, który z powodzeniem montowany był także w mniejszej serii E-36. Auto...więcej
Niektórzy miłośnicy marki BMW twierdzą, że to jedno z ostatnich prawdziwych BMW. Chodzi tu o charakterystyczny układ przednich reflektorów, który w starszych egzemplarzach był wyraźnie zaakcentowany
Używane
Cel jaki postawiła sobie Toyota pod koniec 80. był arcytrudny. Jego menedżerowie postanowili stworzyć model, który miał z powodzeniem konkurować z uznanymi w klasie luksusowej Mercedesem klasy S i BMW serii 7. Początki nie były zbyt obiecujące, ale upór w dążeniu do celu, zaawansowana technika i dbałość o szczegóły sprawiły, że z roku na rok Toyocie udawało się przekonywać do swojego produktu coraz większe grono klientów
Klasa aut luksusowych rządzi się innymi prawami niż popularna klasa samochodów kompaktowych, czy klasa średnia. Tutaj, oprócz zaawansowanych rozwiązań technicznych, dobrych osiągów i wszelakich systemów bezpieczeństwa, liczy się przede wszystkim prestiż, a ten zdobywa się latami. Stąd też wielu...więcej
Cel jaki postawiła sobie Toyota pod koniec 80. był arcytrudny. Jego menedżerowie postanowili stworzyć model, który miał z powodzeniem konkurować z uznanymi w klasie luksusowej Mercedesem klasy S i BMW serii 7. Początki nie były zbyt obiecujące, ale upór w dążeniu do celu, zaawansowana technika i dbałość o szczegóły sprawiły, że z roku na rok Toyocie udawało się przekonywać do swojego produktu coraz większe grono klientów
Używane
Po opisywanych wcześniej na naszych łamach Fiacie Multipli i Chryslerze PT Cruiser dziś kolej na kolejnego minivana, tym razem z kraju kwitnącej wiśni. Przez jakiś czas Mazda pozostawała w cieniu europejskich konkurentów z uwagi na oferowany przestarzały już technicznie i wizualnie model MPV. W roku 1999 zaprezentowała następcę MPV, model Premacy
Premacy ze względu na swoje wymiary jest bardziej minivanem niż vanem. Długość 4.34 m, szerokość 1.70 m i wysokość 1.57 m nie odbiegają znacząco od konkurentów. Natomiast model ten oferuje jeden z najdłuższych rozstawów osi w swoim segmencie - 2.67 m. Przód auta zdecydowanie nawiązuje do całej...więcej
Po opisywanych wcześniej na naszych łamach Fiacie Multipli i Chryslerze PT Cruiser dziś kolej na kolejnego minivana, tym razem z kraju kwitnącej wiśni. Przez jakiś czas Mazda pozostawała w cieniu europejskich konkurentów z uwagi na oferowany przestarzały już technicznie i wizualnie model MPV. W roku 1999 zaprezentowała następcę MPV, model Premacy
Używane
Pierwsza połowa lat 90-tych była niezwykle udana dla Seata. Współpraca z VW, a w zasadzie przejęcie Seata przez VW zaowocowało produkcją zupełnie nowych aut. Pierwsza generacja Toledo pojawiła się w 1991 r., ale dość szybko konstrukcja oparta głównie na VW Golfie II zestarzała się i nawet przeprowadzony w 1996 r. facelifting niewiele pomógł. Następca pojawił się na rynku w 1999 r. i niczym nie nawiązywał do swojego poprzednika
W polityce koncernu VW Seat gra rolę producenta aut o sportowym charakterze. Stąd też trochę bardziej zadziorna stylistyka auta oraz ogniste jaskrawe czerwone podświetlenie zegarów. Model ten to druga generacja Toledo. Bazuje na płycie podłogowej VW Golfa IV. Przynależność Seata do koncernu VW...więcej
Pierwsza połowa lat 90-tych była niezwykle udana dla Seata. Współpraca z VW, a w zasadzie przejęcie Seata przez VW zaowocowało produkcją zupełnie nowych aut. Pierwsza generacja Toledo pojawiła się w 1991 r., ale dość szybko konstrukcja oparta głównie na VW Golfie II zestarzała się i nawet przeprowadzony w 1996 r. facelifting niewiele pomógł. Następca pojawił się na rynku w 1999 r. i niczym nie nawiązywał do swojego poprzednika
Używane
W zasadzie trudno jednoznacznie stwierdzić czy prezentowane dziś auto jest pełnowartościowym minivanem czy tylko autem kompaktowym udającym minivana. PT Cruiser ma tak charakterystyczną i kontrowersyjną linię karoserii, że nie sposób pomylić go z żadnym innym autem nie tylko swoim segmencie, ale w ogóle
PT Cruiser został wystylizowany zgodnie z duchem lat 40-tych. Skrót PT należy rozszyfrować jako Personal Transportation, co Chrysler rozumie jako samochód pięcioosobowy z większymi niż normalnie możliwościami transportowymi. Patrząc na auto z zewnątrz w oczy rzucają się najbardziej wybrzuszone...więcej
W zasadzie trudno jednoznacznie stwierdzić czy prezentowane dziś auto jest pełnowartościowym minivanem czy tylko autem kompaktowym udającym minivana. PT Cruiser ma tak charakterystyczną i kontrowersyjną linię karoserii, że nie sposób pomylić go z żadnym innym autem nie tylko swoim segmencie, ale w ogóle
Używane
Oglądając to auto trudno powstrzymać się od komentarzy na temat jego kontrowersyjnego wyglądu - dla znacznej większości z nas to auto jest po prostu brzydkie i za żadne skarby świata wielu ludzi mimo niezaprzeczalnych atutów i niepodważalnych zalet nie zdecyduje się na jego zakup
Fiat Multipla to przedstawiciel włoskiego producenta w klasie minivanów. Konkurenci w walce o klienta wystylizowali swoje samochody zgodnie z duchem czasu, lecz wydaje się, że Fiat poszedł jeszcze dalej. Futurystyczny kształt karoserii Multipli ma tzw. efekt nieobojętny na ludzkie spojrzenia. Nie...więcej
Oglądając to auto trudno powstrzymać się od komentarzy na temat jego kontrowersyjnego wyglądu - dla znacznej większości z nas to auto jest po prostu brzydkie i za żadne skarby świata wielu ludzi mimo niezaprzeczalnych atutów i niepodważalnych zalet nie zdecyduje się na jego zakup
SZUKAJ
OGŁOSZENIA
Redakcja: raklama@autogielda.pl
Copyright © 2008 Autogielda - M. MAJSKI, J. STYRNA - SPÓŁKA JAWNA