zobacz: przerywnik.pl autogielda.pl e.autogielda.pl
Piątek, 26 Kwietnia 2024, Imieniny obchodzą: Maria, Marcelina, Marzena
GALERIA
NAPISZ DO ODJAZD-u
Napisz do nas - w każdej sprawie związanej z motoryzacją
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
NAJNOWSZE
Kto płaci najmniej za OC w grudniu 2017 r.? (21-12-2017)
Jeśli masz wolne 100.000 Euro i lubisz się ścigać, to auto dla Ciebie (20-12-2016)
Nowy Przedłużony Volkswagen Tiguan Allspace (20-12-2016)
Mitsubishi Outlander PHEV – hybrydowe auto dla przedsiębiorców dbających o ekologię (20-12-2016)
DOSTAWCZAK NA PRĄD Z PRZYZWOITYM ZASIĘGIEM? CZEMU NIE (16-12-2016)
Nowe RENAULT ZOE (13-12-2016)
Opracowano na podstawie Ford - informacja prasowa
Wraz z nowym modelem Edge, Ford oferuje nabywcom luksusowego SUV-a.
Zaawansowana technologia
Nowy Ford Edge będzie wyposażony w adaptacyjny układ kierowniczy, który ułatwia manewrowanie autem, a także technologię aktywnej redukcji hałasu (Active Noise Cancellation) oraz przednią kamerę (Front Split View Camera).
Adaptacyjny układ kierowniczy nieustannie zmienia przełożenie w stosunku do aktualnej prędkości jazdy, optymalizując w ten sposób reakcje układu. Przy niskich prędkościach, na przykład podczas parkowania, nowy system dba o zachowanie lepszej zwrotności auta, ułatwiając tym samym wykonywanie skrętów. Z kolei przy wyższych prędkościach nowy Ford Edge reaguje na polecenia kierowcy w płynny i precyzyjny sposób.
Opracowana przez Forda technologia aktywnej redukcji hałasu (Active Noise Cancellation) obejmuje trzy mikrofony rozlokowane w kabinie pasażerskiej, które poprzez system audio wysyłają sygnał o odwrotnej fazie, co pozwala poprawić ogólny komfort akustyczny wnętrza. Technologia (Front Split View Camera) ułatwia manewrowanie na skrzyżowaniach lub parkingach o ograniczonej widoczności, wykorzystując kamerę z kątem widzenia wynoszącym 180 stopni zainstalowaną w przedniej części auta. Ford Edge zawiera także specjalnie zaprojektowane wloty w bocznej części nadwozia, które tworzą âkurtynę powietrznąâ zwiększającą wydajność aerodynamiczną podczas jazdy z dużą prędkością.
Inne technologie, które znajdą się w nowym Fordzie Edge:
- drzwi bagażnika otwierane i zamykane elektrycznie i bezdotykowo,
- (SYNC 2), opracowany przez Forda zaawansowany system komunikacji z system kontroli głosowej,
- inteligentny tempomat z funkcją ograniczania skutków kolizji (Collision Mitigation) oraz funkcją wczesnego ostrzegania (Forward Alert),
- rozbudowany system wspomagający parkowanie (Active Park Assist) z systemem wspomagającym parkowanie prostopadłe oraz systemem (Cross Traffic Alert) wspomagającym kierowcę podczas wyjazdu tyłem z parkingu,
- tylne pompowane pasy bezpieczeństwa,
- inteligentny napęd na wszystkie koła z układem TVC poprawiającym stabilność na zakrętach oraz układem (Curve Control),
- system zapobiegania kolizjom przy małych prędkościach (Active City Stop),
- sygnalizacja pojawienia się innego pojazdu w martwym polu widzenia kierowcy (BLIS),
- system utrzymywania pojazdu na pasie ruchu,
- system rozpoznawania znaków drogowych,
- podgrzewana kierownica oraz podgrzewane i wentylowane przednie fotele.
Dynamiczny design, wysoka jakość i doskonałe prowadzenie
Priorytetem podczas prac nad nowym Fordem Edge było uzyskanie wysokiej jakości wizualnej poprzez zastosowanie wysokogatunkowych materiałów. Nadwozie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby ograniczyć liczbę ostrych krawędzi łączeniowych.
Nowy Ford Edge odznacza się charyzmatyczną stylizacją nadwozia z wyraźnie zaznaczoną chromowaną osłoną chłodnicy, wąskimi reflektorami LED oraz trójwymiarowymi tylnymi lampami LED. Masywne nadkola skrywają 20-calowe obręcze z lekkich stopów. Wyrafinowana struktura nadwozia wraz z zaawansowanym układem zawieszenia kół absorbuje nierówności nawierzchni i tłumi niepożądane hałasy przy zachowaniu doskonałych właściwości jezdnych. W rezultacie europejscy klienci mogą cieszyć się ekscytującymi wrażeniami z jazdy na najwyższym poziomie.
Dynamiczne prowadzenie to także zasługa niezależnego zawieszenia tylnego ze zintegrowanymi wahaczami. Z kolei zastosowanie stali o wysokiej wytrzymałości pozwoliło uzyskać solidną strukturę, będącą podstawą doskonałych osiągów. Wnętrze nowego Forda Edge oferuje wysoki komfort podróżowania dzięki wykorzystaniu szyb akustycznych oraz opon o ograniczonych szumach toczenia.
W Europie nowy Ford Edge będzie dostępny z silnikiem wysokoprężnym Duratorq TDCi o pojemności 2 litrów w dwóch wersjach do wyboru:
- mocy 180 KM i maksymalnym momencie obrotowym 400 Nm, współpracującym z 6-biegową skrzynią manualną; szacowana emisja CO2 na poziomie 149 g/km,
- mocy 210 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm, współpracującym z 6-biegową skrzynią automatyczną PowerShift wyposażoną w dźwigienki do ręcznej zmiany biegów; szacowana emisja CO2 na poziomie 159 g/km.
SZUKAJ
OGŁOSZENIA
Redakcja: raklama@autogielda.pl
Copyright © 2008 Autogielda - M. MAJSKI, J. STYRNA - SPÓŁKA JAWNA