zobacz: przerywnik.pl autogielda.pl e.autogielda.pl
Piątek, 17 Stycznia 2025, Imieniny obchodzą: Marian, Jan, Antoni
Ogłoszenia pochodzą z serwisu autogielda.pl: MAN TGX ciągnik siodłowy cena: 59 667,00 PLN, miejscowość: Środa Śląska, data: 2025-01-17, ...szczegóły
GALERIA
NAPISZ DO ODJAZD-u
Napisz do nas - w każdej sprawie związanej z motoryzacją
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
NAJNOWSZE
Kto płaci najmniej za OC w grudniu 2017 r.? (21-12-2017)
Jeśli masz wolne 100.000 Euro i lubisz się ścigać, to auto dla Ciebie (20-12-2016)
Nowy Przedłużony Volkswagen Tiguan Allspace (20-12-2016)
Mitsubishi Outlander PHEV – hybrydowe auto dla przedsiębiorców dbających o ekologię (20-12-2016)
DOSTAWCZAK NA PRĄD Z PRZYZWOITYM ZASIĘGIEM? CZEMU NIE (16-12-2016)
Nowe RENAULT ZOE (13-12-2016)
Magdalena Orlicz
Renault - Nawrot to firma z tradycjami. Od kiedy istnieje serwis?
Początki firmy to rok 1993, kiedy to jej założyciel, nieżyjący już Feliks Nawrot, po wielu latach emigracji i pracy w Belgii, gdzie realizował swoje motoryzacyjne pasje życiowe, prowadząc z dużym sukcesem warsztaty samochodowe różnych marek, powrócił do kraju i zarobione tam pieniądze postanowił zainwestować w Długołęce pod Wrocławiem. Wybór padł na Renault, bo jak sam założyciel mówił âo marce tej wiele się pisze, jest popularna i dobrze ocenianaâ.
Jak wyglądają serwisowe statystyki i szkolenia?
Z Renault związani jesteśmy od siedemnastu lat. W tym czasie firma ciągle się rozwijała, utworzyliśmy we Wrocławiu przy ulicy Sienkiewicza salon samochodowy i sklep z akcesoriami i częściami zamiennymi. Nieustannie rozbudowujemy się i modernizujemy, dysponujemy 14 stanowiskami do napraw mechanicznych, 6 stanowiskami do napraw blacharskich i 6 stanowiskami napraw lakierniczych, wszystkie są nowocześnie wyposażone. Obecnie firma zatrudnia ponad 70 pracowników, którzy podlegają systematycznym szkoleniom, zdobywając konieczną wiedzę i umiejętności w Centrum Technicznym Renault Polska i w Instytucie Renault w Warszawie. Jesteśmy największą firmą Renault na Dolnym Śląsku, obsługujemy około 800 klientów miesięcznie. Większość przypadków dotyczy przeglądów okresowych, a także wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych, elektrycznych i blacharsko-lakierniczych aut nowych, kilkuletnich jak i mocno używanych, kilkunastoletnich. Wielu naszych klientów związanych jest z nami od dłuższego czasu, kupując u nas samochód, serwisują go, a następnie po kilku latach eksploatacji kupują nowy model. Zdarzają się też klienci, którzy unikali serwisu autoryzowanego, ale po wielu wizytach w różnych warsztatach pozostała im ostatnia deska ratunku, aby naprawić swój pojazd i trafili do nas, gdzie przekonali się, że nie taki autoryzowany serwis straszny, czyli drogi, jak go malują.
Nawet w najlepszej firmie zdarzają się klienci z reklamacjamiâŚ
Oczywiście jak przy każdego rodzaju działalności, nam również zdarzają się reklamacje. Jest ich w naszym przypadku niewiele, z kilkuset zleceń napraw około 1 proc. miesięcznie. Staramy się, aby reklamacje rozpatrywane były w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, ale w większości przypadków są rozwiązywane natychmiast po zgłoszeniu. Zależy nam, aby w ramach własnych możliwości i przy wsparciu importera, mając na uwadze to, że samochód jest jednym z najbardziej skomplikowanych urządzeń powszechnego użytku, każda reklamacja rozwiązana była w sposób satysfakcjonujący dla klienta, ale nie zawsze jesteśmy w stanie spełnić w 100 proc. jego oczekiwań.
Na jakie akcje w serwisie mogą liczyć klienci?
Serwisy Renault dbają o klienta o każdej porze roku przygotowując specjalne oferty np. przed zbliżającymi się wakacjami firma proponuje od 21 czerwca do 31 sierpnia âAkcję lato: Ostatni pit-stop przed wakacjamiâ, w której proponujemy:
- kontrolę letnią za 99 zł brutto, która obejmuje sprawdzenie 7 punktów samochodu odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i komfort podróży
- 25 proc. rabatu na wykryte w czasie kontroli usterki dotyczące: hamulców amortyzatorów, elementów zawieszenia i felg stalowych.
Klienci korzystający z akcji otrzymują prezent w postaci czapeczki Renault F1 z autografem Roberta Kubicy, a ponadto mogą wziąć udział w konkursie na hasło reklamujące serwis Renault. Główna nagrodą w konkursie jest wyjazd na Grand Prix Włoch dla zwycięzcy i osoby towarzyszącej.
Pana recepta na eksploatację auta?
Według mnie o samochód trzeba dbać o każdej porze, ponieważ jest on gwarantem naszej mobilności, spokoju i bezpieczeństwa. Każdy użytkownik, któremu bliskie są te wartości, będzie na pewno dbał o regularne przeglądy w autoryzowanej stacji obsługi, gdzie wysoko wykwalifikowaniu fachowcy najlepiej zadbają o samochód i zapewnią komfort jazdy.
Od kiedy jest pan związany z motoryzacją?
Od czasów szkolnych. Już w szkole podstawowej część wakacji spędzałem w warsztacie samochodowym, który prowadził mój wujek. Wtedy też postanowiłem, że to jest to, czym chciałbym się zajmować w przyszłości. I tak też się stało. Rozpocząłem naukę w technikum samochodowym, w którym zrobiłem wymarzone prawo jazdy na Fiacie 125p. Później podniosłem swoje kwalifikacje kończąc kurs prawa jazdy kategorii C. Moje zainteresowania cały czas kręcą się wokół motoryzacji, na początku były to rajdy samochodowe i starty mojej ekipy w eliminacjach Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski gdzie aktywnie uczestniczyłem, serwisując pojazd kolegi, najpierw Fiata 125p, a później Lancię Delta Integrale. Obecnie jestem wiernym kibicem Formuły 1 i Roberta Kubicy, z którym miałem przyjemność osobiście się spotkać po zakończonym jego zwycięstwem cyklu wyścigów âWorld Series by Renaultâ w Mediolanie, które to zwycięstwo dało mu wstęp do świata Formuły F1.
Pierwszą pracę podjąłem w P.P. Polmozbyt a później była to Firma Nawrot, z którą jestem związany od początku jej istnienia. Pracowałem tu na różnych stanowiskach. Od dziesięciu lat jestem szefem serwisu i doradcą technicznym Cotech Firmy Renault a także instruktorem praktycznej nauki zawodu.
SZUKAJ
OGŁOSZENIA
Redakcja: raklama@autogielda.pl
Copyright © 2008 Autogielda - M. MAJSKI, J. STYRNA - SPÓŁKA JAWNA